Prova de competències bàsiques

Avui dimarts 4 de maig, els alumnes de sisè hem fet les proves de competències bàsiques que avaluen el nivell de català, castellà, llengua estrangera i matemàtiques al final d'aquest cicle educatiu.
Aquesta prova s'aplica simultàniament a tots els centres de Catalunya que imparteixen educació primària.

 

A primera hora hem fet la prova de català i després de fer un petit descans hem fet la de matemàtiques.


Pel que fa a la prova de català, la sensació que hem tingut ha estat bona. Segons la Laia (6èA) "He trobat la prova fàcil tot i que m'ha costat una mica escriure el text ja que no sabia què explicar". La Karla (6èA) diu "La prova ha estat fàcil però m'ha costat el segon text perquè no ho entenia gaire."
El Jan (6èB) comenta que "La redacció m'ha costat una mica perquè no sabia de què parlar". La Sara (6èA) diu que "el que més m'ha costat ha estat el dictat perquè hi havien paraules difícils.".

 La prova de matemàtiques segons l'Ismael (6èB) "Ha estat bastant fàcil. Ho he entès tot a la primera". El Salim (6èB) creu que "la prova m'ha anat molt bé perquè les preguntes eren molt fàcils."
Pel Rubén (6èB)"la prova m'ha costat una mica perquè no entenia bé les preguntes i encara que ho he llegit moltes vegades em seguia costant." La Sira (6èB) diu que"les preguntes del mosaic m'han costat una mica però he aconseguit contestar-les". La Carla (6èB) comenta "les dues proves han estat molt fàcils". La Marina (6èB) ha declarat que "les dues proves han estat molt fàcils i espero que les proves de demà també ho siguin." El Ferran (6èB) afirma que "les competències de mates han estat molt fàcils i curtes i que les de català eren fàcils però llargues."
L'Edmond (6èB) opina que "les dues proves són molt fàcils si estàs molt atent i concentrat." El Houssaine i el Momahed (6èB) creuen que "la concentració és molt important per fer bé la prova."

Demà continuarem amb les competències de castellà i anglès i ja us informarem de com ens ha anat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada